Vacature: Sales Development Representative B2B (SDR) DACH-regio

(32-40 uur)

Ben jij een ambitieuze en doelgerichte young professional met een passie voor sales en relatiebeheer? Dan zijn we op zoek naar jou! Als Sales Development Representative bij Campercontact speel je een cruciale rol in de verdere groei van ons platform. Sinds dit jaar hebben we onze SaaS dienstverlening uitgebreid. Camperaars uit heel Europa kunnen nu direct hun favoriete overnachtingslocaties reserveren en boeken. En locaties kunnen een SaaS-oplossing afnemen voor meer zichtbaarheid. Dat is waar jij komt kijken! Met jouw commerciële instelling en uitstekende communicatievaardigheden help je ons om onze doelstellingen te overtreffen en ons platform nog beter te maken.

Wat ga je doen?

• Genereren van new business door middel van outbound sales/marketing strategieën en het kwalificeren van leads in de DACH-regio (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland).
  • Intensief samenwerken met marketing en customer succes om een naadloze overgang van leads naar sales te waarborgen.
  • Behalen van vastgestelde sales targets en het uitbreiden van ons klantenbestand of sluiten van nieuwe (strategische) partnerships.
  • Het geven van demo’s van aan campings en camperplaatsen en het onboarden van locaties.
  • Feedback van klanten verzamelen en bijdragen aan de verbetering van producten en diensten.
  • Rapporteren en analyseren van salesactiviteiten en -resultaten.

Wat bieden we jou?

• Marktconform salaris, inclusief een bonuscomponent en een uitstekende pensioenregeling.
  • 29 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur).
  • Een functie met veel verantwoordelijkheid en de ruimte om te groeien in je professionele carrière.
  • Kans om te werken voor een B2B2C platform en scale-up met ambitieuze groeiplannen.
  • Training(sbudget) en coaching om je salesvaardigheden naar een hoger niveau te tillen.
  • Mogelijkheid tot remote werken
  • Een energiek en ondersteunend team dat samen successen viert.

Wat vragen we?

• HBO werk- en denkniveau met een voorkeur voor een achtergrond in sales, relatiebeheer of customer succes.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een salesomgeving, bij voorkeur in de B2B-sector/SaaS in de DACH-regio
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een winnaarsmentaliteit.
  • Vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
  • Uitstekende beheersing van de Duitse, Nederlandse en Engelse taal.
  • Ervaring met CRM-systemen en sales automation tools.

Over Campercontact

Campercontact (regio: Amersfoort) biedt via een app en website toegang tot ruim 50.000 camperlocaties in 58 landen. Met deze betrouwbare en toegankelijke reisinformatie, samengesteld door de camper community, vinden via ons platform meer dan 1.5 miljoen Europese camperaars altijd een geschikte overnachtings- of serviceplek.

Welkom zoals je bent

We willen dat iedereen zich thuis voelt in ons team, met respect en waardering voor wie ze zijn. We beoordelen je op wat je kunt en wat je meebrengt. Als jij denkt dat je ons team nog diverser en leuker kunt maken, horen we graag van je!

Reageren?

Zie jij jezelf al helemaal zitten in deze rol en kriebelt het om aan de slag te gaan bij Campercontact? Stuur dan je cv en een overtuigende motivatie via onderstaand formulier. Doe dit voor 1 augustus 2024. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Lars Smit via 06-58816954.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.