Vacature Moderator

LET OP: er waren zóveel camperaars die op deze leuke vrijwilligersfunctie gereageerd hebben, dat dat nu even niet mogelijk is.

Ben jij een gepassioneerd camperaar en wil jij andere camperaars helpen door (samen) alle mooie camperplekken in kaart te brengen en te voorzien van betrouwbare informatie? Dan hebben wij bij Campercontact een mooie rol openstaan als Moderator.

Afgelopen jaren zijn wij bij Campercontact hard gegroeid. Met bijna 50.000 camperlocaties bieden we volop keuze en inspiratie voor onze ca. 1,5 miljoen Europese gebruikers. Kwaliteit is belangrijk, daarom worden alle nieuwe camperplaatsen en wijzigingen gecontroleerd en verwerkt door een zeer betrokken groep moderatoren. Met hulp van de community zorgen zij ervoor dat de data actueel blijft. Om onze groei verder te ondersteunen zijn wij op zoek naar versterking van ons moderatoren team.

Wat ga je doen als moderator?

Als moderator controleer je nieuwe locaties en wijzigingen die onze gebruikers doorgeven. Je zorgt ervoor dat de informatie klopt en vult deze aan als er cruciale informatie ontbreekt. Soms communiceer je hiervoor ook met de gebruikers of locatie eigenaren. Alles om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. Het werk speelt zich voornamelijk online af dus kan je prima vanuit huis (of je camper😊) doen. Wel komen we als moderatoren 4 keer per jaar bij elkaar op kantoor om bij te praten, ervaringen en mogelijke optimalisatie met elkaar te delen en verder te overleggen.

Concreet betekent het dat je als moderator je camperervaring inzet voor betrouwbare informatie en bijdraagt aan een actieve community (en intussen inspiratie opdoet voor je volgende reis 😉), je kan het volgende verwachten qua werkzaamheden:

• Input leveren op kwaliteitsbewaking/verbetering van locatie informatie​
  • Aanpassen van foto’s bij de camperlocatie​
  • Toevoegen/controleren van de juiste GPS coördinaten​
  • Relatie onderhoud/beheer met locatie eigenaren/ beheerders
  • Monitoren van reviews van de community
  • Inventariseren en checken of locaties boekbaar zijn, willen worden en blijven
  • Check je met een scherp oog ook of de overnachtingsprijzen kloppen evenals openingsdagen en tijden en pas je dit eventueel aan

Wat bieden we jou?

• Gedurende je moderatie time: altijd Campercontact PRO+
  • Via Campercontact altijd ‘gratis’ kunnen overnachten op een via Campercontact boekbare camperlocatie in Europa
  • Goede vrijwilligersvoorwaarden en -vergoedingen
  • Kwartaalvergaderingen om helemaal up to date te blijven
  • Een betrokken kantoor- en vrijwilligersorganisatie met een plezierige en open samenwerking

Wat vragen we van jou?

• Liefde voor camperen 🚐 ❤️. We zoeken actieve camperaars, omdat het anders moeilijk is de input op kwaliteit te beoordelen
  • Digitaal vaardig. Omdat je in deze rol vooral online actief bent, moet je er comfortabel mee zijn om in digitale systemen te werken en digitale toepassingen te gebruiken. Ervaring met websites, apps, digitale kaarten en CMS-systemen is een pré
  • Analytisch vermogen & oog voor detail. Je voert aanpassingen door conform onze opgestelde richtlijnen en zult af en toe zelf met de nodige deskresearch op zoek moeten gaan naar de juiste of aanvullende datapunten
  • Je beschikt over een computer met internet en Microsoft Officepakket (Outlook, Teams, Word en Excel, originele versie) en je kunt hiermee goed uit de voeten
  • Taalvaardig in minimaal één andere taal: onze gebruikersgroep is internationaal en ons platform is ook in zes talen beschikbaar, daarom is het een voordeel als je meerdere talen spreekt of teksten makkelijk kunt vertalen
  • Woont de aangeboden workshops, evenementen & bijeenkomsten bij
  • Je bent wekelijks structureel tussen de 2-4 uur beschikbaar (zelf eigen tijd en remote locatie bepalen). Er worden dagelijks nieuwe locaties toegevoegd, echter de ene dag (veel) meer dan andere dagen. Hierin vragen we dus om continuïteit, flexibiliteit en commitment

Over Campercontact

Bij Campercontact houden we van reizen. We houden van onze campers. We houden van de camper levensstijl, die zorgt voor vrijheid en zelfstandigheid. Je thuis voelen, waar je ook bent. Onbezorgd, zorgeloos en genietend van het moment. Een camper geeft je de mogelijkheid om in een split second een andere keuze te maken en richting op te gaan. Om je spullen te pakken en op ontdekkingstocht te gaan. Het belangrijkste doel van Campercontact is waardevolle informatie over camperplaatsen en campings toegankelijk te maken voor iedere camperliefhebber, iets wat we inmiddels voor meer dan 1,4 miljoen Europese camperaars doen en waarbij we 50.000 locaties als reisinspiratie op ons platform hebben staan.

Reageren?

Lijkt het je leuk om mee te helpen in ons team van moderatoren en zo de info van camperplekken op orde te houden? Stuur dan een bericht naar jobs [at] campercontact.com. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op.