Stage Sales / SDR

Ontdek jouw talent bij Campercontact!

Ben jij een commercieel talent met een passie voor reizen en camperen? Zoek je een stageplek waar je niet alleen kunt leren, maar ook echt impact kunt maken? Bij Campercontact bieden we jou de perfecte kans om je salesvaardigheden te ontwikkelen in een snelgroeiende, internationale omgeving.

Bij Campercontact krijg je de unieke kans om deel uit te maken van een dynamisch team dat zich inzet voor het uitbreiden van ons aanbod van camperlocaties en het onboarden van nieuwe klanten. Onze app en website bedienen meer dan 1,4 miljoen gebruikers en spelen een sleutelrol in het vinden van de perfecte camperlocatie in Europa.

Wat ga je doen?

Jouw taken en verantwoordelijkheden

• Je bent verantwoordelijk voor het benaderen en onboarden van nieuwe locaties.
  • Je helpt mee met het opzetten van sales campagnes die leiden tot meetbare resultaten.
  • Je onderhoudt contact met bestaande klanten en ondersteunt hen bij het boekbaar maken van hun locaties.
  • Je voert marktonderzoek uit en identificeert nieuwe kansen en trends in de markt.
  • Je werkt samen met ons commerciele team om salesstrategieën te ontwikkelen en te implementeren.

Wat bieden we jou?

• Een stagevergoeding van 400 euro per maand (o.b.v. 40 uur).
  • Een interessante en leerzame stageplek bij een dynamisch en informeel bedrijf.
  • Gezellige teamactiviteiten.
  • Goede begeleiding van ervaren professionals.
  • Je werkt één of twee dagen per week op een flexlocatie vlakbij station Amersfoort Centraal. De rest van de week werk je lekker remote.

Wie ben jij?

• Je bent student aan een mbo, hbo of wo-opleiding (bijvoorbeeld commerciële economie, bedrijfskunde of toerisme).
  • Je hebt een passie voor sales en klantcontact.
  • Je bent proactief, communicatief sterk en resultaatgericht.
  • Jouw beheersing van de Engelse taal is goed (Duits is een pré).
  • Het lijkt je leuk te werken in een dynamisch online groeibedrijf.

Wie is Campercontact?

Campercontact, hét online platform (web & app) voor de Europese camperaar, is haar marktleiderschap internationaal aan het vergroten. We zoeken een enthousiaste en slimme stagiair ons te ondersteunen bij het waarmaken van onze groeiplannen.

Met Campercontact kunnen camperaars overal in Europa een camperlocatie vinden die voldoet aan hun persoonlijke wensen. Met 50.000 camperlocaties in 58 landen en meer dan 750.000 reviews van reisgenoten is Campercontact de onmisbare reisgenoot voor iedere camperliefhebber. Met ons platform bedienen we nu al meer dan 1,4 miljoen gebruikers, maar onze ambitie rijkt veel verder! En voor 2030 willen wij alle camperaars wereldwijd bereiken met Campercontact. Kom jij ons helpen dit waar te maken?

Hoe nu verder?

Denk je dat dit stageprofiel goed bij jou past? Dan hopen we dat je solliciteert. Dat kun je doen door jouw motivatie en cv te sturen naar Lars Smit, CCO. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op.