Speciale aanbieding voor jou als Mobicar bezoeker!

Waarom Campercontact PRO+? In het kort:

• Laat je inspireren. Kies uit meer dan 50.000 plekken en uit onze Camperroutes uitgestippeld door experts.
  • Vind de ideale plek. Met meer dan 70 handige filters vind je perfectie in een mum van tijd!
  • Plan je reis. Gebruik onze geweldige reisplanner of boek vooraf een plek. Het is allemaal mogelijk.

Jouw aanbod 👇

Wanneer je in de wereld van Campercontact PRO+ stapt, ontvang je een uitgebreide inspiratiegids! GRATIS! Geef je camperreis alvast wat kleur. Vandaag nog!

Wanneer begint jouw camperavontuur?

> Binnen een paar weken

Dat is geweldig! In dat geval raden we onze maandelijkse optie aan voor slechts 4,99. Vind de beste camperplekken met gemak en vertrouwen.

> Later dit jaar

De beste keuze voor jou is onze jaarlijkse PRO+ optie. Begin met vooruit plannen en vind die verborgen pareltjes! 15,99 voor een jaar. Omgerekend is dat slechts 1,33 per maand.

Hoe het werkt

1. Selecteer een maand of jaar PRO+
  2. Maak een account aan (of log in als je al een account hebt)
  3. Voltooi de checkout
  4. Ontvang een bevestigingsmail (inclusief de gratis inspiratiegids)
  5. Download de app
  6. Geniet van Campercontact PRO+ en plan je komende camperavontuur!
  • App Store download button
  • Google Play download button

⭐⭐⭐⭐⭐ "Ik reis al enkele jaren door Europa en dit is mijn favoriete app. Gebruiksvriendelijk en correct." - Ania

3 redenen waarom PRO onmisbaar is:

#1 Laat je inspireren

De wereld ligt aan je wielen! Kies uit ruim 50.000 camperplaatsen, campings en serviceplaatsen. Of ontdek ruim 20.000 kilometer prachtige camperroutes - van ongerept Scandinavië tot zonnig Griekenland. Uitgestippeld door experts. Met de advertentievrije app ga je recht op je reisdoel af, zonder afleiding. Zo geniet jij onbezorgd van je campervakantie!

#2 Vind je ideale camperplaats

Bos, strand of bergen? Vind razendsnel je camperplaats of camping met ruim 70 handige filters! En meer dan 1 miljoen camperaars delen hun tips, foto’s en reviews met je. Zo maak je snel de juiste keuze. Met de satelliet modus krijg je een nog beter beeld van de camperplaats en de omgeving en je kunt de app volledig offline gebruiken.

#3 Plan je reis

Je koers bepaald? Met de reisplanner stippel je eenvoudig jouw route uit en vind je camperplaatsen en campings langs jouw route. Boek en betaal direct je plekje, neem contact op met de locatie – of reis lekker op de bonnefooi. Kies jouw favoriete navigatie-app en… rijden maar! En door aantrekkelijke kortingen bij partners ga je goed uitgerust op weg.

Overtuigd? Wij in elk geval wel. Let's go PRO!

OF

Vergeet niet onze app te downloaden

• App Store download button
  • Google Play download button

Campercontact. Discover. Stay. Share.