Jaaroverzicht 2022

04 januari 2023Shirley Nijhof

Campercontact jaaroverzicht 2022

Weer een jaar verder! De tijd racet aan ons voorbij 🚐💨💨. Een jaar met groei, vol nieuwe initiatieven om ons enthousiasme op los te laten en mijlpalen om trots op te zijn.  We nemen je graag mee in ons camperjaar 2022!

In dit blog:

• Ons jaar in één overzicht (infographic)
  • Platform ontwikkelingen in 2022
  • Je bent er één uit meer dan een miljoen!
  • Uitbreiding van ons team
  • Plannen voor 2023

Ons jaar in één overzicht

Deel van het Campercontact jaaroverzicht 2022
Preview jaaroverzicht

Campercontact app en website ontwikkelingen 2022

Ook qua ontwikkeling van ons platform hebben we niet stilgezeten. Zo hebben we maar liefst negen camperroutes vol met bezienswaardigheden, inspiratie en praktische informatie uitgewerkt in de app. En dat in vier talen! De camperroutes zijn beschikbaar in de app en te downloaden als PDF, zodat je ze uit kunt printen en mee kunt nemen voor onderweg. Combineer deze inspiratie content met jouw voorkeuren en beleef een onvergetelijke camperreis.  (Pssst: als NKC-lid of Campercontact PRO gebruiker krijg je € 2,- korting op iedere route! 😉)

En het blijft niet bij dit aanbod. We zijn volop bezig met het ontwikkelen van nieuwe routes, dus schrijf je in onderaan onze pagina met camperroutes en stay tuned! 😉

We hebben een betaaloplossing geïntroduceerd. Hiermee kun je op locatie jouw overnachting betalen via de Campercontact app (bij aangesloten camperlocaties). Ideaal ook voor camperlocaties waar bijvoorbeeld weinig of geen personeel aanwezig is.

In 2023 komen er meer locaties bij. Ook wordt de mogelijkheid toegevoegd om een plek te reserveren/boeken voor de toekomst.

Betaal binnenkort ook met iDeal
Ook hebben we voorbereidingen getroffen om Campercontact PRO te kunnen verkopen via onze website. Deze optie vereenvoudigt het aankoopproces. Bovendien komen er hiermee meer betaalopties beschikbaar: via de website kun je Campercontact PRO straks onder andere betalen via iDeal, Bancontact en creditcard (MasterCard, Visa en American Express). Houd onze website in de gaten. Deze mogelijkheid wordt binnen enkele weken aangeboden.

Je bent er één uit meer dan een miljoen! 💚

Dat we in 2022 flink aan de weg hebben getimmerd is ook te zien aan de groei van ons platform. In oktober meldde de 1.000.000ste Campercontact gebruiker zich aan op ons platform. Een mijlpaal om te vieren. Wij deden dit uiteraard met taart en ballonnen, maar zonder jou zijn we nergens. Daarom hebben we speciaal voor jou de beste campertips verzameld uit de community en deze gebundeld in een online magazine.

En zijn er zijn maar liefst 3145 nieuwe camperplaatsen, campings en serviceplaatsen toegevoegd. En 92.610 reviews en 47.277 foto's!

Deel van team Campercontact

Team Campercontact

Ook het team achter het platform is verder uitgebreid. Met een betrokken team van 11 medewerkers en 13 moderatoren zorgen we er dag in dag uit voor dat het platform verder groeit.

In onze kerstvideo zie je verschillende teamleden voorbijkomen.

Plannen voor 2023

Ook in 2023 besteden we veel aandacht aan het gebruiksgemak van onze app en website. Zo optimaliseren we het zoeken en filteren van locaties, tonen de reviews extra informatie en komen er nieuwe camperroutes bij. Ook breiden we onze betaaloplossing uit met de mogelijkheid om locaties te kunnen reserveren.

• Het zoeken en filteren van locaties zal worden geoptimaliseerd. Zo willen we het gemakkelijker maken om een geschikte camperlocatie te vinden. Onder andere door extra informatie weer te geven in de lijstweergave met resultaten.
  • De reviews worden uitgebreid met extra informatie.
  • Campercontact PRO is binnen enkele weken te koop via de website. En kan dan worden aangekocht via onder andere via iDeal, Bancontact en creditcard (MasterCard, Visa en American Express).
  • De betaaloplossing wordt aangevuld met een boekingsmodule, zodat er niet alleen betaald kan worden op locatie, maar je straks ook een plek kan reserveren voor de toekomst.
  • Tot slot willen we het aantal partners dat relevante diensten biedt voor camperaars uitbreiden. Hier kunnen, en willen, we nog niet te veel over verklappen, maar houdt onze ontwikkelingen vooral in de gaten 😉.

Op een mooi nieuw jaar, met veel campertrips en veilige kilometers! We gaan weer graag met je op pad 😉🧡.

Campercontact. Discover. Stay. Share.