• juni 2024

mooie en rustige plaats. in de loods is het gezellig gemaakt, bar, shotjes, zit ruimtes en een fitnis plaats ook een mooi zwembad is aanwezig. met andere woorden... wij komen nog terug

Buxie

Andere CP ‘s vol, gebeld naar La Fabrica, eigenlijk ook vol, maar kom maar langs dan kijken we even! heel vriendelijk geholpen aan een leuke plaats, een week gebleven en erg naar ons zin. Er waren div evenementen oa tortilla’s eten. alles zeer betaalbaar. zeker ‘n aanrader.

• juni 2024

La Fabrica Dolores