E-en-M

Hoi, Hoi E-en-M, Bedankt voor de feedback. Leuk om steeds te lezen dat de Camperaars dezelfde potentie zien als ik. Er moet zeker nog wel wat gebeuren en mijn handen jeuken om al mijn plannen te realiseren. Ook de poort is hier zeker ook een onderdeel van. Het goede contact is wederzijds, dank jullie wel en ik hoop ook jullie de vorderingen in de toekomst te mogen showen. Met vriendelijke groet, Ramon

DeLaros

Dank jullie wel voor het positieve bericht Yolanda en Frans, Hoop jullie in de nabije toekomst een verder gevorderde Parking te mogen showen,..... heb er helemaal zin in! Groetjes Ramon

prachtige camperplaats voorzien van alle gemakken. heerlijk rustig. prima fietsmogelijkheden en zelfs veel goede fietspaden. we zijn naar Torreviejo gefietst met een gezellige boulevard. vlakbij de camperplaats, supermarkten en restaurants. wij vinden het een aanrader! Joris

user192842175

Dank jullie wel Gert en Hennie, Ik hoop jullie snel weer te mogen ontvangen. Vanuit de Gemeente Daya Nueva zijn er verschillende fietsroutes uitgezet, die de bezoekers kennis moeten maken met deze agriculturele streek, de "Veja baja". Ik zal vragen of ik een hub mag worden voor deze routes. Nog een fijn verblijf in Spanje. Met vriendelijke groet, Ramon

Parking Poolvilla Solar