zeer rustige plek 's nachts zeer vriendelijke eigenaar en zijn dochter netheid niets te zeggen we zullen met veel plezier terugkomen Alain en Maria

lefoll

Om met een ander buitenlands nummer te bellen, moet u het Spaanse voorvoegsel +34 bellen Ik denk dat iemand heeft gebeld zonder het voorvoegsel te kiezen en dat het nummer niet bestaat Bedankt

area15

Beide hekken op slot met een hangslot. Beide telefoonnummers buiten gebruik. Verder gereden.

• Calle Castilla y León

03179, Formentera del Segura, Spanje