• juni 2024

Rustige, kleinschalige camping met horeca. Lopen naar het dorp langs de weg. Wel goede uitlaatmogelijkheid op zandpad achter camping. Veld goed onderhouden.

The-Flying-Flamingo

voor een nachtje in mei 2024 hier verbleven. super vriendelijke mensen en uitstekende plek met alle voorzieningen. we waren er net voor 8 uur en toch ff wat drinken en een heerlijk eigengemaakt ijsje genuttigd. heel opvallend was hoe enorm lekker stil het is. Dus heerlijk geslapen ook.

Boerderijcamping de Hardel Hoeve