Chris_Ockeloen

Deze kampeerders hadden pech dat bij aankomst het veld door extreme regen in natte conditie was, zodat hun zware camper niet op het grasveld kon. Vooraf was dit gecommuniceerd per mail en akkoord; jammer dat men na vertrek toch ontevreden bleek, zonder dat dit persoonlijk is besproken. Er is altijd iemand aanwezig (in laagseizoen via telefoon oproepbaar) en we zoeken graag mee naar oplossingen. Ook de bouwactiviteiten hadden te maken met regen; er is door eigenaar en een loonbedrijf op deze aankomstdag gedurende 2 uren gewerkt aan verbreding van de entree, zodat passeren voertuigen makkelijker wordt zonder beschadiging van het veld. De genoemde tarief-informatie moet berusten op een misverstand. Wij hanteren gewoon het ACSI kortingtarief (CC 21,-) in het laagseizoen en dat is inclusief elektra (maar exclusief toeristenbelasting, milieuheffing, reserveringskosten).

Camping Pasveer