• mei 2022

zeer schone voorzieningen, mooi zwembad en lekker restaurant. Het aantal campingplekken is beperkt. deze zijn bijna allemaal omgebouwd naar huisjes. het centrale toilethok is afgesloten, alleen plekken met privesanitair. strandopgang op 5 min lopen

• juni 2020

Schitterende camping, zeer goed uitgerust en dichtbij alle voorzieningen. Perfect voor campers. Er is een prachtig verwarmd buitenzwembad op 29 graden! De camperplaatsen zijn groot. Ik beveel ten zeerste aan aan iedereen die niet in onzekere, onzekere en onhygiënische plaatsen in NDC wil slapen.

• mei 2022

• juni 2020