Camping Huttopia Landes Sud

Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2021

• juli 2020

Mooie Huttopia camping: in bosrijk gebied (beschutte plaatsen), prima sanitair, fijne zwembaden en behulpzaam personeel. Wij kregen een plekje op een helling, maar dat is dan ook weer een uitdaging om de camper zo recht mogelijk geparkeerd te krijgen..

• juni 2018

Grote camping. keurig verzorgd. Veel huisjes. aparte hoek voor caravans en campers. beschut maar ook zonplekken. vlak terrein. zwembad en restaurants op camping. betaalden €19.50 voor 1 nacht alles inclusief

• juli 2021

• juli 2020